VANLIGA BESVÄR

VILKET ÄR DITT SYMPTOM?

Get online quickly with easy-to-use Full Site Editor builder

HUVUDVÄRK & MIGRÄN

Huvudvärk kan ibland komma utan förvarning. Oavsett om du har spänningshuvudvärk eller migrän kan vi ofta hjälpa dig att bli av med huvudvärken.

NACK- & RYGGBESVÄR

Ett lyft för mycket, en snabb vridning eller var det tyngre än du trodde? Hos oss behandlas inte bara symptomen, vi återställer funktionen minskar smärtan.

ISCHIAS & STRÅLNINGAR

Strålar det i armen eller benet? Ischias och strålningar kan bero på många orsaker. Vi tar reda på orsaken och ger kroppen möjlighet att läka.

HÖFT & LJUMSKSMÄRTA

Det är vanligt med både ljumsksmärta och höftproblem när bäcken, ländrygg eller höftled inte fungerar normalt. Vi behandlar och rehabiliterar.

AXELSMÄRTA

Axelbesvär är vanligt både hos idrottare eller om du sitter mycket stilla på kontor. Orsakerna kan vara många. Låt oss hjälpa dig.

KNÄ OCH FOT

Många glömmer att kiropraktorer är experter på hela rörelseapparaten. Fot- och knäproblem kommer dessutom ofta från ryggraden.

Lotta Starlander
2024-04-09
Supernöjd med allas bemötande, samt behandling. För min del kommer det ta tid men jag älskar att de är så proffsiga och har allt under samma tak, kiro, ultraljud och stötvågsbehandling! <3
Calle Cassel
2024-04-06
Proffsiga och trevliga. Rekommenderas varmt för hjälp med alla typer av problem med kroppens rörelseapparat. De kan även utföra ultraljud på plats.
Anneli Sönmez
2024-03-09
Mycket bra kunskap på denna klinik
Christopher Brodin
2024-02-22
Fantastisk klinik
Anne-Lee Montanadura
2024-02-01
Kan absolut rekommendera Evokliniken. Bra och trevligt bemötande av både reception och behandlade kiropraktor. Sååå nöjd
Anders Björk
2024-01-30
Väldigt proffsigt bemötande och behandlingen känns genomtänkt. De vet vad de håller med med.
lizzet ossa
2024-01-10
Började träffa Samuel för nästan 2 månader sen, kände skillnad på mina besvär redan från första gången. Super trevlig personal och Mikaela är en ängel!!! Jag rekommenderar varmt detta ställe!! /L

Kiropraktor utför undersökning av rygg